Τρίτη 26 Απριλίου 2011

ΓΙΑ Τ.Ο. ΠΑΣΟΚ ΙΘΑΚΗΣ & ΔΗΜΑΡΧΟ ΙΘΑΚΗΣ

Πληροφορηθήκαμε ότι η συντονιστική επιτροπή του ΠΑΣΟΚ Ιθάκης εξέδωσε απόφαση μετά από συνεδριάση που έγινε προ δεκαημέρου, στην οποία καταγγέλει τον Δήμαρχο Ιθάκης για αντιδημοκρατική συμεπριφορά και τραμπουκισμούς.
Αυτήν την απόφαση κάποιος "υψηλά" ιστάμενος κομματικά (σε τοπικό επίπεδο) εμπόδισε να κυκλοφορήσει και να γίνει γνωστή η απόφαση στην κοινωνία της Ιθάκης.
Από τραμπουκισμούς άλλο τίποτε!!!
Δεν ντρεπόμαστε;

ΠΑΣΟΚΟΣ της 3/9/74

2 σχόλια:

Διονύσιος Γρίβας (Γκάβελας) είπε...

Διαβάζοντας το κείμενό σας κύριε ΠΑΣΟΚΕ (που μόνο ΠΑΣΟΚ δεν είσαι) θα ήθελα να σου απαντήσω. Το να γράφει κανείς ανώνυμα είναι δειλία, αδυναμία και συκοφαντία. Επειδή εγώ δεν γράφω ανώνυμα, τυχαίνει να είμαι ένα από τα μέλη της Δ.Ο. ΠΑΣΟΚ Ιθάκης και μόνο τραμπούκος δεν είμαι. Εγώ και τα υπόλοιπα μέλη της Δ.Ο. ΠΑΣΟΚ Ιθάκης εργαζόμαστε συλλογικά για το καλό του νησιού μας. Είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ από το 1977, (και είναι τιμή μου αυτό), έχω δείξει στην κοινωνία της Ιθάκης με αγώνες μου, μέσα από τον χώρο μου και από όπου έχω εκλεγεί από τους συμπατριώτες μου, ότι ενεργώ πάντα ανιδιοτελώς, χωρίς ποτέ κανένα προσωπικό συμφέρον και με γνώμονα πάντα το καλύτερο για την Ιθάκη. Εσύ όμως ΠΑΣΟΚΕ, φαίνεται ότι είσαι βολεμένος και κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία σου και σου επιστρέφω τον χαρακτηρισμό Τραμπούκος. Μάλλον εσύ πρέπει να ντρέπεσαι.
Διονύσιος Γρίβας (Γκάβελας)

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΟΥ ΑΚΟΥΣ ΠΟΛΛΑ ΑΠΙΔΙΑ ΚΡΑΤΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ!!
Αγαπητέ Διονύση σε θαυμάζω... και φυσικά σε θαυμάζω για την ικανότητά σου να βρίσκεσαι πάντα στην επικαιρότητα σε περίοδο εθνικών η δημοτικών εκλογών. Να και μια φορά που μετά από έξη σχεδόν μήνες από τις εκλογές του Οκτώβρη βγήκες με ονοματεπώνυμο να καταγγείλεις εμένα για χαρακτηρισμό που εξέφρασα προς το πρόσωπό σου. Γνωρίζω πολύ καλά οτι είσαι μέλος του ΠΑΣΟΚ από το 1977, (και δεν είναι τιμή σου αυτό), μιας και έχεις δείξει στην κοινωνία της Ιθάκης με τους αγώνες σου και μέσα από τον χώρο μας και από όπου έχεις εκλεγεί από τους συντρόφους μας ότι ενεργείς πάντα η τις περισσότερες φορές διασπαστικά, ανάλογα με τις συνθήκες η τους προσωπικούς σου αντιπάλους…. Και φυσικά μιλάω για τις διασπαστικές κινήσεις που «φωνάζουν» κυριολεκτικά, όταν είσαι απέναντι σε κάθε εκλογική αναμέτρηση που σύντροφοί μας είναι υποψήφιοι όπως πχ ο Λιβιτσάνης, ο Σιμήρης κα.
Φυσικά δεν έχεις κανένα προσωπικό συμφέρον αλλά αρκετές φορές έχεις συμμαχήσει με άλλες «δυνάμεις» και με γνώμονα πάντα το καλύτερο για την Ιθάκη(!) όταν όμως δεν έκανες «κέφι» να βγει ο Λιβιτσάνης Δήμαρχος, ο Σιμήρης πρόεδρος στο Περαχώρι η στη Τοπική του ΠΑΣΟΚ παλιότερα η όταν κάποιοι έθεταν τον εαυτό τους μπροστά για το καλό της οργάνωσης. Αυτές οι κινήσεις σου ήταν διασπαστικές και ορισμένες φορές περιείχαν στοιχεία τραμπουκισμού!!!! Πάντως δεν είμαι από τους βολεμένους συντρόφους, η αν θεωρείς βόλεμα τα 25 χρόνια που συμπλήρωσα στη θάλασσα. Εσύ πάντως δεν χρειάζεται να βολευτείς γιατί από χόμπι περισσότερο δουλεύεις, έχεις όμως «βολέψει» αρκετούς συντρόφους και μη, προκειμένου να τους πάρεις τη ψήφο. Ποιος δεν θυμάται τη στάση σου στη προηγούμενη δημοτική περίοδο που ενεργούσες τις περισσότερες φορές σαν Αντιδήμαρχος Βορείου Ιθάκης εσύ παρά η συμπαθητική σου σύντροφος. Πάντως έστω και καθυστερημένα περιμένω να διαβάσω την ανακοίνωση της ΤΟ για το συγχωριανό σου Δήμαρχο που εσύ και ο σύντροφος Τζέρρυς δεν θέλατε να κυκλοφορήσει έστω και ετεροχρονισμένα.
Αυτά και έχω την όρεξη να τα ξαναπούμε «έξω απ τα δόντια».
Καλό ξημέρωμα σύντροφε… αν παραμένεις φυσικά!!!!!!!!!!!